Login

Fuldtids kundeservicemedarbejder til Lentiamo.dk

Fuldtids kundeservicemedarbejder til Lentiamo.dk

Maternia, den største forhandler af kontaktlinser i Centraleuropa, søger netop nu en pålidelig, dygtig og kommunikativ kollega til en fuldtidsstilling i vores kundeservice team i Prag, hvor du vil være ansvarlig for vores danske e-shop, Lentiamo.dk.

Du kan lide at gøre kunderne glade, besvare deres forespørgsler, og du taler og skriver selvfølgelig flydende dansk.

I jobbet som kundeservicemedarbejder for vores e-shop vil du skulle besvare kundespørgsmål, håndtere reklamationer over telefonen eller på e-mail, kommunikere med de enkelte afdelinger ved behov og løsning af opgaver, samt med dine kolleger i vores internationale team. Alt dette foregår på engelsk, hvorfor det også kræves at man behersker engelsk i skrift og tale på et kommunikativt niveau.

Hvad forventer vi af dig?

  • Engelskkundskaber på et kommunikativt niveau. Kendskab til andre sprog er også en fordel
  • Detaljeorienteret, organiseret, og at du har en god portion selvtillid
  • Gode kommunikationsevner, kundeservicetilgang og empatisk
  • Gode danskkundskaber i både skrift og tale
  • Gode, grundlæggende PC -færdigheder (vant til e-mail, internet etc.)

Hvad tilbyder vi?

  • Et spændende arbejde i en virksomhed i hurtig vækst. Hver dag er forskellig
  • Et job i et ungt, internationalt team med massere af entusiastiske kolleger, hvor du har mulighed for at udnytte dine sprogkompetencer
  • Mulighed for personlig udvikling – forskellige former for workshops og mulighede for sprogundervisning
  • Mulighed for at bidrage med egne idéer og se dem blive ført ud i praksis
  • Behagelige omgivelser i vores nye kontor i centrum af Prag med gode transportmuligheder
  • Sikkerhed og et stabilt firma i fremgang
  • Mulighed for at gøre brug af home-office

Arbejdsopgaver:

  • Komunikation med kunder over e-mail eller på telefon. Du kommer til at besvare spørgsmål, forspørgsler, klager, samt håndtere rettelser og ændringer i ordrene 
  • At sørge for at vi får de bedste kundeanmeldelser på prissammenligningssider og anmeldelsessider
  • Styring af sociale medier, såsom Facebook og Twitter, og reagere aktivt på henvendelser fra kunder
  • Komunikation med andre afdelinger i virksomheden (logistik, marketing, IT, regnskab og handel)

Vi er først og fremmest interesserede i dine evner, ikke i din erfaring. Stillingen er ideel for nyuddannede, folk der holder sabbatår, eller hvem som helst som har en proaktiv tilgang til arbejdet, samt en positiv energi.

Arbejdssted: Belgická 38, Praha 2 – Vinohrady, Tjekkiet
Ansættelsesforhold: Fuldtid (35 timer om ugen)
Tiltrædelse: Snarest muligt

Send venligst dit CV, samt din ansøgning (på engelsk) til: tanya.roydeva@lentiamo.com

Gå ikke glip af vigtige nyheder.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Kommentarer

    Ingen spørgsmål

    * Skal udfyldes

    Bedst sælgende produkter