Du kan bestille via telefon: 80705858

Trustpilot 4.7/5.0

Login

Returneringspolitik

Du kan returnere ethvert produkt, du har bestilt hos os inden for 30 dage efter modtagelsen af ​​din ordre. Medmindre dit produkt er defekt, og du har en klage, kan vi kun acceptere kontaktlinser, linsevæsker, øjendråber og tilbehør i deres fulde, ubrudte emballage.

Du vil altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Hvordan returnerer man en vare?

1) Giv os besked om at du gerne vil returnere en vare

Send en e-mail til returneringer@lentiamo.dk,og giv os besked om at du ønsker at returnere din vare. Hos os har du 30 dages returret. De 30 dage omfatter 14 dage til at fortryde aftalen og 14 dage til at sende varerne tilbage til forhandleren, og ingen af disse to perioder er kortere end 14 dage.

Hvis det er nemmere, kan du istedet ringe til vores kundeservice, og fortælle dem om din returnering over telefonen. Ring gratis på 80 70 58 58.

2) Pak og send varen retur

Når du har sendt os din anmodning om returneringen, skal du tilbagelevere dine produkter til os så hurtigt som muligt. Sørg for at du har pakket dem ordentligt (det er bedst ikke at bruge en normal konvolut), så de ikke bliver beskadiget under leveringen. Brug f.eks. en bobbelkuvert eller en papkasse. Vedhæft venligst en udskrift af din ordrebekræftelse. Du er selv ansvarlig for at dække omkostningerne ved porto og emballage.

Send det venligst til:

Lentiamo

Lentiamo s.r.o.

Automatikvej 1

2860 Søborg

Danmark

3) Læn dig tilbage, slap af og vent på din refundering.

Du modtager en e-mailbekræftelse på, at vi har modtaget din returforsendelse, samt hvad den videre proces vil være. Vi sender pengene til din bankkonto inden for 5 dage efter dine varer er ankommet til vores returnerings- og refunderingsafdeling.

Onlinetvistbilæggelse

Europakomissionen stiller en gratis platform til rådighed til løsning af online tvister mellem kunden og os uden at skulle ty til domstolene via indblanding af en tredje part, kaldet tvistbilæggelsesorganet, som agerer som en mellemmand mellem de to. Du kan få mere information her: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Ombytning af en uåbnet pakke af kontaktlinser

Hvis du vil ombytte en uåbnet eller ubeskadiget æske med kontaktlinser, så send den tilbage til os, og vi vil straks sende dig en ny. Hvis din recept har ændret sig, så kan du benytte dig af vores 365 dages udskiftningsgaranti.

Hvad skal du gøre hvis pakken ankommer beskadiget?

Hvis din pakke indeholder varer som er beskadigede, og du derfor gerne vil have dem erstattet, så giv os bare besked. Du behøver ikke at sende det skadede produkt tilbage. Bare udfyld formularen forneden, og vi vil tage os af resten.

Tror du, at du har defekte linser? Er en af dem gået i stykker? Eller har du ved en fejl bestilt forkert styrke?

Sørg for at du har dit ordrenummer, billeder af problemet, linserecept eller anden relevant information før du begynder med at udfylde formularen.

Returnering og ombytning af solbriller

Hvis du ønsker at returnere solbriller til os, så tjek venligst, at følgende betingelser er opfyldt: Solbrillerne skal være i deres originale stand, inklusivt alt tilbehør, (renseklud og etui), de skal sendes i pakning, som ikke er gået i stykker (etui, papir- eller plastindpakning, enhver form for klistermærker og mærkater), samt autenticitetscertifikatet. Hvis du vil have pengene tilbage, så skal alle gaver og bonusgaver, som er erhvervet med bonuspoint, og som du har modtaget sammen med købet også leveres tilbage. Når de uønskede solbriller returneres er kunden ansvarlig for at sikre, at solbrillerne returneres/leveres sikkert, ved at sikre, at indpakningen er sikker og dermed vil forhindre skade på solbrillerne. Hvis vi mener, at solbrillerne, etuiet eller tilbehøret er beskadiget eller at der mangler noget fra bestillingen, har Lentiamo ret til at tilbyde en delvis eller ingen refusion, afhængig af skadens omfang. Sørg venligst for at ordrenummeret er skrevet på selve pakken, og ikke på solbrilleindpakningen.

Udfyld reklamationsformularen nu ved at klikke på linket nedenfor:


Udfyld returneringsformularen