Trustpilot 4.7/5.0

Login

Returneringer og refunderinger

Vi er overbeviste om du vil være helt tilfreds med dine produkter. I det kedelige tilfælde, at du nødt til at returnere noget, vil vi behandle din anmodning så hurtigt som muligt. Hvis du vil returnere eller reklamere en vare, så send venligst en e-mail til: Info@lentiamo.dk med følgende oplysninger: 1. Ordrenummer. 2. Information om det er en refundering eller reklamation. 3. Beskrivelse af problemet. 4. LOT-nummeret, som står på bagsiden af æsken. 5. Information om pakken er åbnet eller uåbnet. 6. Hvis muligt, så fotos af pakken og/eller linserne.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Vi tilbyder fjorten dages fuld returret for eventuelle uåbnede varer. Se mere under 14 dages returret.

Udskiftning af uåbnet pakke af kontaktlinser

Hvis du ønsker at bytte en uåbnet og ubeskadiget pakke af kontaktlinser, sender du dem bare tilbage til os, og vi vil sende dig nye linser med det samme. Hvis din recept har ændret sig, kan du drage fordel af vores 365 dage udskiftningsgaranti. For mere information omkring vores 365 dages garanti, gå til: https://www.lentiamo.dk/…garanti.html

Hvad gør du, hvis din pakke ankommer beskadiget

Vi har for nylig opdateret vores politik, for at gøre returnering af varer lettere.

Hvis din pakke indeholder beskadigede varer, og du gerne vil have en erstatning leveret – fortæl os det. Der er ingen grund til at sende os det beskadigede produkt. Kontakt os bare på returneringer@lentiamo.dk og vi ordner resten.

Alle returneringer skal sendes til:

Lentiamo – returneringer og refunderinger

Lentiamo s.r.o.
Automatikvej 1
2860 Søborg
Danmark

Onlinetvistbilæggelse Europakomissionen stiller en gratis platform til rådighed til løsning af online tvister mellem kunden og os uden at skulle ty til domstolene via indblanding af en tredje part, kaldet tvistbilæggelsesorganet, som agerer som en mellemmand mellem de to. Du kan få mere information her: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Hvordan sender jeg retur

Varen kan sendes retur med Post Danmark, GLS eller en tredje kurerer. Vi anbefaler at sende varen som et anbefalet brev eller forsikret pakke, da sikkerheden er større her. Sendes varen uden forsikring kan vi tilbageholde tilbagebetaling, indtil vi har modtaget varen retur, ligesom vi kan tilbageholde betalingen indtil du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den med forsikring.

Derudover skal varen sendes i forsvarlig indpakning fx. i en bobbelkuvert eller papkasse.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen samt standardformularen angivet ovenfor.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.


Udfyld reklamationsformularen

Du kunne måske være interesseret i